Put your CSS code here
Put your JS code here
Produkt tillagd i varukorgen
Ekspertsupport – sertifisert av Samsung
Samsung Care+ tilbys av Samsung-autoriserte teknikere som har fått opplæring i å reparere Samsung Galaxy-enheter.
Kjøp nå og vær beskyttet mot uhellsskader
Få den nye Samsung Galaxy-enheten og ro i sjelen med Samsung Care+.
Put your rawcode here
Har du sendt inn din Samsung Galaxy-enhet til reparasjon? Du kan følge saken din her:
Dette dekker garantien
Maskinvarereparasjoner
Få reparasjoner raskt og praktisk med originale Samsung-deler utført av våre autoriserte teknikere.
Batteribytte
Alltid nok strøm med raskt og enkelt batteribytte.
Vannskade
Få problemfri reparasjon ved uhellsskader forårsaket av vann eller annen væske.
Dekker programvare
Hvis enheten ikke fungerer som den skal, sjekker og løser vi feilen.
To reparasjoner per år
Hvis du har kjøpt telefonen eller enheten etter 13. desember 2021, har du rett til to reparasjoner per år.
Put your rawcode for styling faq section here
Vanlige spørsmål
-
Hva dekker Samsung Care+?- Utilsiktede skader, for eksempel at du har mistet enheten, at den har fått fuktskader eller at skjermen har sprukket.
- Tyveri, hvis du har kjøpt Care+ som en ekstra beskyttelse i en annen forsikringspakke.
Ved tyveri får du da erstatning for enheter som er blitt stjålet, deriblant ved innbrudd i bolig eller kjøretøy, grovt tyveri (med bruk av fysisk vold) og lommetyveri (tyveri fra en lomme eller en veske som er båret eller transportert).
Les de fullstendige vilkårene for Samsung Care+ for å finne ut mer om hva forsikringen dekker og hvilke begrensninger som gjelder. -
Hva er forskjellen på garanti/reklamasjon og Samsung Care+?Garanti og reklamasjon dekker skader som innebærer funksjonsfeil som har oppstått som følge av en fabrikasjonsfeil. Det vil si at mobilen eller enheten har sluttet å fungere uten å ha vært utsatt for ytre påvirkning.
Samsung Care + dekker uhellsskader som for eksempel sprekker i skjermen. Du får dekket opptil to reparasjoner per år. Alle reparasjoner utføres på Samsungs verksteder med originaldeler. Garantien gjelder også etter en reparasjon.
Garanti- og reklamasjonsretten og Samsung Care+ dekker ikke følgende:
- Tyveri og tap
- Bevisst påførte skader
- Kosmetiske skader som ikke påvirker funksjonen
- Grov uaktsomhet
- Vanlig slitasje -
Hvilke enheter kan jeg forsikre med Samsung Care+?Du kan tegne Samsung Care+ for alle Samsung Galaxy Smartphones, Tablets, Klokker og PC.
-
Hva inngår ikke i Samsung Care+?Samsung Care+ dekker ikke garantirelaterte feil eller kosmetiske skader.
Les de fullstendige vilkårene for Samsung Care+ for å finne ut mer om hva forsikringen dekker og hvilke begrensninger som gjelder. -
Når begynner Samsung Care+ å gjelde?Forsikringen trer i kraft umiddelbart etter at den er tegnet.
-
Hvor mange skader dekker forsikringen?Du kan bruke Samsung Care+ opptil to ganger i året (12 måneder).
-
Hvordan oppretter jeg en skadesak?Den enkleste måten å opprette en skadesak på, er å logge inn på kundeportalen: https://no.careplus.co
For å få raskere hjelp ber vi deg ha forsikringsbeviset og kjøpskvitteringen tilgjengelige når du kontakter oss. Avhengig av sakens art kan det hende at vi trenger mer dokumentasjon. -
Hvor er jeg dekket av Samsung Care+?Med Samsung Care+ er du dekket på reiser internasjonalt. Dekningen er gyldig ved opptil 60 dagers sammenhengende reise. Skulle det skje noe i løpet av reisen, får du ikke erstatning før du kommer tilbake til landet der forsikringen er tegnet.
-
Kan jeg overdra forsikringen til andre?Nei, Samsung Care+ kan ikke overføres til andre personer eller enheter.
-
Hva er forskjellen på Samsung Care+ og en vanlig garanti?Samsungs offisielle garanti beskytter enheten mot skader som skyldes mekaniske og elektriske feil. Samsung Care+ beskytter mobilen eller enheten mot utilsiktede skader og tyveri, hvis sistnevnte ble lagt til i forbindelse med kjøpet.
-
Hvordan kjøper jeg Samsung Care+?Du kan legge til Samsung Care+ i forbindelse med kjøp av en ny telefon eller enhet. Forsikringen kan også tegnes opptil 60 dager etter et kjøp.
Den kan da tegnes via Samsung Members-appen eller på samsungcareplus.com. -
Hva er et IMEI- eller serienummer?IMEI (International Mobile Equipment Identity) er et unikt nummer for å identifisere en enhet i et mobilnettverk. Serienummeret er et unikt nummer for å identifisere en gjenstand eller et produkt. Vi trenger disse numrene for å sikre at vi beskytter riktig enhet.
-
Hvordan finner jeg IMEI-nummeret?Ring *#06#
1. Åpne appen for telefonen eller tableten.
2. Angi *#06# på tastaturet.
3. Detaljer om enhetens IMEI-nummer vises automatisk på skjermen.
4. Skriv inn IMEI-nummeret i feltet.
Nummeret finner du i innstillingene
1. Åpne innstillingene for telefonen eller tableten.
2. Trykk på "Om telefonen" eller "Om tableten".
3. Bla nedover for å finne nummeret under "IMEI (slot 1)".
4. Trykk og hold nede for å kopiere IMEI-nummeret.
5. Lim inn IMEI-nummeret i feltet. -
Hvordan finner jeg serienummeret?1. Finn "Innstillinger" på startskjermen til klokken.
2. Velg "Om klokken" / "Om enheten".
3. Serienummeret vises.
4. Fyll ut serienummeret i feltet. -
Må jeg vente en stund før jeg kan sende skademelding?Nei, forsikringen trer i kraft umiddelbart etter at den er tegnet. Skaden kan derfor meldes allerede den første dagen hvis det skulle skje noe.
Vilkår og policy
Vilkårene som gjelder for nettopp deg, avhenger av når du kjøpte telefonen eller enheten.
Vilkår for Galaxy Z Flip3-forsikringer frem til 12.12.2021.
Vilkår for Galaxy Z Fold3-forsikringer frem til 12.12.2021.
Vilkår for forsikringer fra 07.08.2019 til 12.12.2021.
Vilkår for forsikringer fra 10.06.2019 til 06.08.2019.
Vilkår for forsikringer fra 11.02.2019 til 09.06.2019
Vilkår for forsikringer fra 04.10.2018 till 10.02.2019
Forsikringsgiver for denne forsikring (fra 2021-12-13) er Amtrust International Underwriters DAC. Et forsikringselskap med organisasjonsnummer 169384. Hovedkontor: 6-8 College Green, Dublin 2, D02 VP48. https:// amtrustinternational.com/about-us/underwriting/. Amtrust International Underwriters DAC regleras av Irlands Centralbank, Tel.: (+353) (0)1 224 5800, enquiries@centralbank.ie, https://www.centralbank.ie.